نمایه شدن کنگره در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  

طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی –پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامی از این پس تنها کنفرانس هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از  نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.

لذا همانند دوره های قبل با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالای ششمین کنگره سالانه ملی عمران ، معماری و توسعه شهری به عنوان بزرگترین ، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی ، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران  به اطلاع می رسانیم این کنگره در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنگره از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند. شایان ذکر است دوره چهارم کنگره که در دی ماه 1395 برگزار گردید همچنین دوره پنجم کنگره که در دی ماه 1396 برگزار گردید نیز در پایگاه ISC نمایه گردیده بوده اند.

از آنجا که معیارهای سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند، با فرآورده‌های تولید شده توسط  ISI برابری می‌کنند لذا ثبت یک کنگره علمی در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، از دیدگاه پژوهشگران؛ دانشگاهیان و محققان از جهت درجه ارزیابی علمی آن کنگره، حائز اهمیت خاصی است. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و مدیریت آن وضعیت علمی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری، حوزه‌های علمیه، نشریات، دانشمندان و نویسندگان مقالات در نشریات علمی ایران و سایر کشورهای اسلامی را براساس تحلیل استنادی ارزیابی می‌کند.

 


تاریخ های مهم

ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

گالری تصاویر دوره پنجم کنگره

پوستر کنفرانس

گالری تصاویر دوره چهارم کنگره

گالری تصاویر دوره سوم کنگره

گالری تصاویر دوره اول و دوم کنگره